Wyprzedaż rocznika SEAT-a i CUPRY – jeszcze bardziej atrakcyjne formy finansowania

  • Hiszpańskie marki SEAT i CUPRA zaprezentowały nową ofertę wyprzedażową, zawierającą noworoczną promocję, zarówno dla klientów indywidualnych, jak i instytucjonalnych.
  • Wśród atrakcyjnych form finansowania nowych samochodów z rocznika modelowego 2023 przedsiębiorcy powinni zwrócić uwagę na atrakcyjny Leasing Jak Abonament oraz Leasing Klasyczny 103%.
  • W przypadku Klientów indywidualnych samochody obu marek dostępne są w postaci Kredytu Jak Abonament, dzięki któremu np.: flagowy model CUPRA Formentor otrzymają od 1058 zł brutto miesięcznie z wpłatą własną na poziomie 30%.

Początek roku to dla wielu osób najlepsza okazja do zakupu nowego auta, a to dzięki atrakcyjnym wyprzedażom rocznika 2023 marek SEAT i CUPRA. Zarówno klienci prywatni, jak i instytucjonalni będą mieli dostęp do wyjątkowych ofert na pełną gamę modeli, obejmujących zarówno dynamiczne kompakty, jak i drapieżne SUV-y, a także modele ze sportowym zacięciem. Z rozpoczęciem 2024 roku zmianom uległy przede wszystkim formy finansowania, w tym Leasing Klasyczny oraz Leasing Jak Abonament.

Wyprzedaż SEAT-a

Samochody marki zostały objęte atrakcyjnym finansowaniem zarówno w postaci Leasingu Klasycznego, Leasingu Jak Abonament oraz Kredytu Jak Abonament. W przypadku tego pierwszego, na przedsiębiorców czeka oferta, w ramach której suma opłat rozpoczyna się od 103%, z kolei okres finansowania wynosi nawet do 60 miesięcy. W przypadku Leasingu Jak Abonament klienci mogą z kolei dopasować wysokość miesięcznej raty netto w zależności od poziomu wniesionej przez siebie opłaty własnej. I tak model SEAT Arona może być leasingowany już od 319 zł netto/mies. z wpłatą własną 30%. Na takich samych zasadach można nabyć model Ateca za 339 zł netto/mies. Natomiast SEAT Tarraco wyniesie 706 zł netto/mies., model Ibiza to koszt od 378 zł netto/mies., a nowy SEAT Leon – 544zł netto/mies.

Klienci indywidualni także mogą skorzystać z atrakcyjnej oferty. W ich przypadku możliwy jest Kredyt Jak Abonament, w ramach którego SEAT Arona to wydatek 612 zł /mies. z wpłatą własną 30%, Ateca wyniesie 659 zł/mies., a Tarraco 1255 zł/mies. Z kolei za nową Ibizę nabywca zapłaci 538 zł miesięcznie.

Nowe ceny CUPRY

Analogiczną ofertę wyprzedaży modeli z rocznika produkcyjnego 2023 przygotowała dla swoich klientów marka CUPRA. W Leasingu Klasycznym dla przedsiębiorców suma opłat rozpoczyna się od 103% dla następujących parametrów: opłata wstępna 20%, okres leasingu: 36 miesięcy, wartość wykupu: 36 miesięcy – 1%. Atrakcyjne warunki finansowania dostępne są także w przypadku Leasingu Jak Abonament, z wpłatą własną na poziomie 30%, 20%, 10% lub 0%. W przypadku tej opcji CUPRA Formentor kosztuje od 568 zł netto miesięcznie, CUPRA Leon – od 569 zł netto/mies., Ateca – od 694 zł netto/mies. Z kolei pierwszy w 100% elektryczny model Born w Leasingu Jak Abonament kosztuje od 1878 zł netto / mies. bez wpłaty własnej z subwencją „Mój Elektryk”.

Klienci indywidualni mogą skorzystać z oferty Kredyt Jak Abonament. W przypadku wpłaty własnej na poziomie 30%, raty miesięczne brutto dla poszczególnych modeli barcelońskiej marki kształtują się następująco: Formentor – od 1058 zł, Leon od 1044 zł, Ateca – od 1253 zł, Born – od 1957 zł brutto miesięcznie.

Golden Times

Termin „złote czasy” może mieć różne znaczenia w zależności od kontekstu. Jeśli odnosi się do motoryzacji, może odnosić się do okresu, który uznaje się za szczególnie udany, innowacyjny lub popularny dla tej branży. Przykładowo, dla fanów samochodów zabytkowych złote czasy mogą oznaczać okres, w którym powstały klasyczne modele samochodów, często uważane za arcydzieła designu i inżynierii. W poniższych przykładach przedstawiam kilka okresów, które często są uznawane za „złote czasy” w historii motoryzacji:

  1. Lata 50. i 60. XX wieku: To okres, w którym powstały wiele klasycznych samochodów, takich jak Chevrolet Bel Air, Ford Mustang czy Volkswagen Beetle. To także czas, kiedy rozwijano pierwsze systemy bezpieczeństwa i stylizowane nadwozia.
  2. Lata 60. i 70. XX wieku: Eksperymenty z silnikami, rozwój muscle carów, a także pojawienie się ikonicznych modeli, takich jak Ford Mustang, Chevrolet Camaro, czy Pontiac GTO.
  3. Lata 80. i 90. XX wieku: Okres, w którym rozwijano technologie komputerowe w motoryzacji, a także pojawiły się sportowe modele, takie jak Ferrari F40 czy Porsche 959. To także czas, kiedy motoryzacja zaczęła się skupiać na efektywności paliwowej.
  4. Lata 2000–2010: Eksploracja nowych technologii, w tym rozwój pojazdów hybrydowych i pierwsze kroki w kierunku elektrycznych samochodów. Pojawiły się też luksusowe SUV-y i crossover-y.

Oczywiście, to subiektywna ocena, a różni ludzie mogą uważać różne okresy za „złote czasy” w motoryzacji, w zależności od swoich preferencji, doświadczeń i zainteresowań.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *